سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم سولفامون|Sulfammon Ammonium Sulfate

سولفات آمونیوم سولفامون|Sulfammon Ammonium Sulfate

سولفات آمونیوم

شرکت کیمیا پارس شایانکار، دفتر مرکزی فروش سولفات آمونیوم سولفامون در ایران

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188979646
فکس: 02188997735
وبسایت: Ammonium-sulfate.net

بایگانی

درباره سولفامون

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ب.ظ

    سولفات آمونیوم سولفامون، محصول تولیدی کارخانه گروه صنعتی کیمیا، با استفاده از آمونیاک پتروشیمی شیراز و با بهره‌گیری از دانش علمی، فناوری روز دنیا و نصب ماشین آلات مجهز و نوین، تولید می‌گردد.

    سولفات آمونیوم با نام تجاری سولفامون دارای 21% ازت و 24% گوگرد محلول، در بسته‌بندی‌های اصولی عرضه می‌شود. نوع گرانول این کود دارای حلالیت عالی و به شکل یکدست است که به سهولت به روش‌های مختلف از جمله کودپاش قابل استفاده است و مدت زمان نگهداری آن در انبار نیز بیشتر از نوع پودری و کریستال می‌باشد.
    کود سولفامون مطابق آنالیز سولفات آمونیوم جهانی به روش مستقیم (synthetic) تولید می‌شود. در تولید این کود، آمونیاک و اسیدسولفوریک تحت شرایط کنترل شده در رآکتور ویژه تولید می‌شود که حاصل این فرآیند محصولی خالص و فاقد هر گونه فلزات سنگین است. این کود ضمن افزایش رشد گیاه، موجب تقویت و اصلاح خاک کشاورزی و باغی می‌شود.


سولفامون Sulfammon
به دلیل وجود نیتروژن به صورت یون آمونیوم، کود سولفات آمونیوم سولفامون برای کشت‌های غرقابی برای تولید برنج بسیار کاربرد دارد. در حالی که کودهای دارای نیترات به دلیل آزاد شدن و هدر رفتن نیتروژن، برای این نوع زراعت نامناسب هستند. ازت این کود به ذرات رس متصل گردیده است و کمتر از سایر کودهای ازته در خاک شسته می‌شود. این نوع نیتروژن با کمترین مصرف انرژی توسط گیاه به سادگی جذب شده و در متابولیسم گیاه به مصرف می‌رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی